سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند

رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیات نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان پس از طی فرآیند قانونی، اعضای هیئت نظارت در شهرستان‌های تابعه و بخش‌های مستقل را تعیین و احکام آنان را صادر کرد.

خلیل رضایی رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با حکم آیت الله مدرسی رییس هیات مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت‌الاسلام حاج شیخ عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، پرویز میرکی و خلیل رضایی به عنوان اعضای این هیات در استان بوشهر تعیین شدند.

وی افزود: بر اساس اصل ۹۹ قانون اساسی تنها نهاد ناظر بر انتخابات، شورای نگهبان و هیات‌های منتسب به آن است؛ این نظارت استصوابی و در همه مراحل و فرآیندهای انتخابات انجام می شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تصریح کرد: ملاک عمل هیات‌های منتسب به شورای نگهبان، حرکت در چارچوب قانون بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و موثر از حق نظام ، مردم و داوطلبین، حراست می‌شود .

رضایی یادآور شد: رعایت دقیق قانون ، بی‌طرفی و عدم جهت‌گیری مسئولان به‌ویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجب اطمینان بخشی و افزایش اعتماد مردم به دست‌اندرکاران امر انتخابات و در نهایت مشارکت حداکثری خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.