سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتیاز نانوایی‌های متخلف در مهاباد واگذار می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به حوزه آرد و نان این شهرستان ناشی از تخلف نانوایی‌ها و عدم پخت براساس سهمیه دریافتی است، گفت: امتیاز نانوایی‌های متخلف سلب و به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای آرد و نان با بیان اینکه امتیاز نانوایی‌های متخلف سلب شده و به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود، گفت: بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه نانوایی نسبت به بازرسی کارتخوان‌ها و روند تبدیل کامل آرد سهمیه به پخت نان به صورت روزانه اقدام کنند. 

وی اضافه کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام برداشت گندم مراکز خرید گندم ،ساماندهی و آمادگی لازم برای خرید گندم از قبل داشته باشند. 

فرماندار ویژه مهاباد همچنین بر عدم محدودیت زمان برای تحویل گندم کشاورزان تاکید کرد و افزود: به مراکز خرید شهرستان توصیه شده کمترین افت قیمت گندم در راستای کمک به کشاورزان در نظر گرفته شود. 

عباسی با بیان اینکه افزایش خرید تضمیمی پتانسیل خوبی را برای شهرستان به وجود خواهد آورد، در ادامه گفت: برنامه‌ریزی برای تامین سوخت کمباین، هزینه حمل بار و همچنین نرخ فعالیت کمباین تعیین و ابلاغ و اطلاع‌رسانی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.