سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح توسعه تفرجگاه عینالی تبریز

شهردار تبریز گفت: طرح توسعه ۵۰ هکتاری تفرجگاه عینالی این شهر تا مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 هوشیار در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات سازمان عون بن علی گفت: نصب تابلوی روزشمار در این پروژه ضروری است و طرح باید طبق برنامه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: عینالی یکی از مناطق بی‌نظیر در برخورداری از ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری بوده و نگهداری و توسعه این مجموعه همواره در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته است.

شهردار تبریز ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز جزو اولویت‌های اصلی شورای ششم شهر و این دوره از مدیریت شهری بوده و بخشی از این مهم باید در تفرجگاه عینالی تا ۲۱ مهرماه امسال تحقق یابد.

هوشیار گفت: تبریز باید ۶ شهربازی داشته باشد که عینالی یکی از مستعدترین مناطق برای ایجاد چنین محلی است و با افزایش جذابیت‌های این مجموعه می‌توانیم شاهد استقبال مردم نه فقط در روز‌های آخر هفته بلکه تمامی روز‌های هفته باشیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز نیز از اجرای طرح توسعه این تفرجگاه طبق برنامه خبر داد و گفت: در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

 آسیایی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تایید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.