سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی در بیمارستان قدس اراک

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲ طرح عمرانی(محوطه سازی) و پزشکی(کلینیک زخم) در بیمارستان قدس اراک به بهره برداری رسید.

سردار مرتضی عمو مهدی در حاشیه بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی بیمارستان قدس اراک گفت: به طور حتم با افتتاح این طرح‌ها می‌توان خدمات مطلوب‌تری به صورت کیفی به عموم ارائه داد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: ارائه خدمات درمانی همراه با پشتوانه تفکر جهادی از رویکردها و رسالت اصلی سپاه و بسیج در حوزه سلامت است که با توان مضاعفی این مهم را پیگیری خواهیم کرد

وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات مؤثری در حوزه سلامت و درمان در سطح سپاه روح الله انجام شده است که می‌طلبد شاهد استمرار آن به شکل جدی تر و قوی در گوشه گوشه استان باشیم.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی بیمارستان قدس اراک، بیان کرد: اجرای طرح‌های جهادی در حوزه سلامت نظیر شهید رهنمون فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم به ویژه قشر کم برخوردار در استان خواهد بود که در برنامه ریزی ها و اجرای آن باید اهتمام بیشتری را صرف کرد.

وی بیان کرد: فعالیت مراکز درمانی سپاه در سطح استان به صورت مستمر در حال اجرا و به روز رسانی است و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم لز هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.