سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۶۰ درصدی فاز سه طرح نهضت ملی مسکن مهریز

استاندار یزد گفت: فاز یک و دو طرح نهضت ملی مسکن مهریز تحویل متقاضیان شده است.

 فاطمی استاندار یزد در جریان بررسی پیشرفت فیزیکی شهرک ۱۳۰۰ واحدی شهید آیت الله رئیسی مهریز گفت:اولین سایت نهضت ملی مسکن در مهریز ۶۰ هکتاری است ودر سه فاز در حال ساخت و تکمیل شدن است.

وی افزود:فاز یک این سایت، ۱۷۴ واحدی است که با حضور رئیس جمهور شهید افتتاح شده است و در ادامه آن فاز دوم شامل ۲۶۳ واحد مسکن تحویل متقاضیان شده است.

 فاطمی ادامه داد:فاز سوم طرح نهضت ملی مسکن مهریز با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال تکمیل شدن است و به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

استاندار یزد، در ادامه به تاخیر در واگذاری فاز ۳ مسکن ملی مهریز اشاره و بیان داشت:تاخیر در واگذاری فاز سوم نهضت ملی مسکن مهریز به دلیل نیاوردن آورده‌های مردمی بوده است و این موضوع باعث کند شدن روند اجرایی بوده است.

فاطمی بیان داشت:در امتداد این سایت، سایت ۳۰۰ هکتاری دیگری در کنار جاده سنتو در حال اخذ مجوز است و چهار هزار قطعه زمین آماده سازی ودر اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

استاندار همچنین از آماده سازی سایت ۱۳۹ هکتاری برای ۱۵۰۰ واحد دیگر در شهرستان مهریز خبر داد و اظهار داشت:این سایت در حال آماده سازی است و دستگاه‌های خدمات رسان در حال انجام فعالیت جهت تامین زیر ساخت‌های لازم هستند.

وی بیان داشت:شهرستان مهریز یکی از شهرستان‌های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی در ادامه به واگذاری زمین‌های طرح قانون جوانی جمعیت در استان اشاره و تصریح کرد:دراستان حدود ۹ هزار نفر و در شهرستان مهریز حدود ۴۰۰ نفر مشمول اعطای زمین در طرح جوانی جمعیت هستند.

فاطمی ادامه داد: قرعه کشی‌های مشمولان طرح، صورت گرفته و زمین‌ها در حال آماده سازی است و دستور لازم جهت انعقاد قرارداد با مشمولین صادر شده است و به زودی انعقاد قرارداد‌ها انجام و بعد از آماده سازی و قطعه بندی زمین‌ها تحویل مشمولان طرح می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.