سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیان خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با محوریت انتخابات

نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

 

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در غزه محور خطبه‌های نماز جمعه شهر‌های استان مرکزی بود.

حجت الاسلام رحیمی امام جمعه ساوه با بیان اینکه مردم در اندیشه امام خمینی(ره) و رهبری، محوری‌ترین پایه و اساس انقلاب هستند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید، با رفتار جمعی صحیح، تعامل و پرهیز از مجادلات سیاسی، مشکلات مردم را با قوانین درست برطرف کنند 
-------
امام جمعه خمین با اشاره به اینکه ملت ایران رییس جمهوری مردمی، ساده زیست، توانمند و شجاع را از دست دادند، گفت: به لطف خداوند یک ساعت اداره امور کشور تعطیل نشد، اما انتظار می‌رود مردم با انتخاب آگاهانه خود از بین همه افراد که اصلح هستند اصلح‌ترین را انتخاب کنند.
--------
خطیب جمعه دلیجان با اشاره به مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه‌های خود الگوی تازه‌ای به جان معرفی کرد و مروز لزوم شناخت بیشتر جوانان از امام راحل بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
--------
حجت‌الاسلام ربانی امام جمعه محلات با اشاره به جنایت‌های و دست‌های به خون آغشته صهیونیست‌ها و غرب در رفح و محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر در به آتش کشیدن مردم بی گناه گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس درس مهم مکتب امام خمینی(ره) است که به ان تاکید می‌کرد.
--------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: از دیروز کار ثبت نام شروع شده کسانی باید ثبت نام کنند و وارد میدان شوند که شبیه شهید رئیسی باشند. مانند او پرتلاش و خستگی ناپذیر، خدمتگزار صادق، مدیر انقلابی و از همه مهم‌تر خود را خادم مردم بداند. 
---------
امام جمعه شازند با محکوم کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست در غزه و بویژه رفح گفت: آمریکا مدعی حقوق بشر تا به امروز ۵۰ بار از حق وتوی خود برای حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده کرده است و هزاران انسان بی گناه را در این منطقه به شهادت رسانده اند .
-----------
 حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه هم به ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی ره اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در مناسبت‌ها و مراسم مختلف نشان از ولایتمداری و حرکت در مسیر انقلاب توسط مردم دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.