سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنروا:

فلسطینیان پناه گرفته در اماکن سازمان ملل به دست اسرائیل کشته می‌شوند

سازمان آنروا از توحش رژیم صهیونیستی علیه اماکن سازمان ملل و کشتار غیرنظامیان فلسطینی خبر داد.

از زمان آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در رفح، در جنوب نوار غزه در هفتم ماه مِی، ارتش این رژیم توحش خود علیه فلسطینیان را تشدید کرده و به طور گسترده در حال بمباران مناطق غیرنظامی و پناهگاه آوارگان است. 

به گزارش الجزیره، آژانس بین المللی امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا امروز (جمعه) اعلام کرد: ما گزارش‌های وحشتناکی از اماکن سازمان ملل در جبالیا، در شمال غزه دریافت کرده‌ایم. اکنون غیرنظامیان فلسطینی در حالی که در اماکن سازمان ملل پناه گرفته‌اند از سوی ارتش صهیونیست کشته می‌شوند. 

این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره افزود: آوارگان فلسطینی از جمله زنان و کودکان در حالی که در مدارس و سایر اماکن مرتبط با سازمان ملل پناه گرفته‌اند با تانک‌های ارتش اسرائیل محاصره، کشته و زخمی می‌شوند. گزارش‌ها حاکی از آن است که چادر آوارگان فلسطینی در مدارس وابسته به آنروا به دست نظامیان صهیونیست به آتش کشیده می‌شود. 

در ادامه این پیام آمده است: براساس گزارش‌های دریافتی، دفتر آنروا در حمله هوایی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و نابود شد. در ادامه نیز ارتش صهیونیست با بولدوزر این دفتر را با خاک یکسان کرد. 

آنروا بزرگترین مرکز امدادرسانی در میان فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و آوارگان فلسطینی در کشور‌های همسایه محسوب می‌شود. با این حال، مقامات صهیونیست با وارد کردن اتهامات بی اساس علیه آنروا، در روند ارسال کمک‌های بین المللی به این نهاد ایجاد اختلال کردند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.