سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی نمایندگان در برابر ملت ایران

خطیب جمعه اراک گفت: نمایندگان مجلس در برابر همه مردم ایران پاسخگو هستند.

امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه گفت: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و نمایندگان مجلس در برابر همه مردم ایران مسئول هستند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان باید تلاش کنند تا از گفتگوهای حاشیه‌ای بپرهیزند و آب به آسیاب دشمن ریخته نشود. نمایندگان افزون بر وضع قانون خوب، وظیفه دارند قوانینی وضع کنند که مشکلات جامعه، به ویژه مشکلات اقتصادی برطرف شود.

او با بیان اینکه همه مردم از نمایندگان می‌خواهند قوانین را آسیب شناسی کنند و بر حُسن اجرای قانون نظارت داشته باشند، گفت: هر فردی که مسئولیت می‌پذیرد، باید استراحت را حذف نموده و جهادی‌وار، همانند شهید رئیسی شبانه روز برای مردم کار کند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: قانون جوانی جمعیت توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد اما پیش بینی لازم برای شغل و مسکن در این قانون وجود ندارد. بنا بر این لازم است تفکر جوانان را اصلاح کرد، زیرا ذهن جوانان مادی‌گرا شده و باید این ذهنیت تصحیح شود.

امام جمعه موقت اراک در ادامه به آغار به کار مجلس خِبرگان رهبری و جایگاه این مجلس اشاره‌ کرد و خطاب به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان رهبری وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا رهبری را حمایت کند و مردم نظارت را هم از این مجلس می‌خواهند.

مرجعیت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع دیگر خطبه ها بود و حجت‌الاسلام عبدالهی گفت: ستیز غرب به خاطر اسلام است، اگر حتی انسان‌هایی که مسلمانان نیستند، بدانند خدا آنها را آزاد خلق کرده و آزاد آفریده است. اکنون همه آزادی خواهان بدانند پیام انقلاب، نه به جوامع مسلمان بلکه به قلب کشور‌های غیرمسلمان و جنایتکار صادر شده و باید قدر این انقلاب را بدانیم.

برچسب ها: خطیب ، نماز جمعه ، عبادی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.