سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت رحلت امام حاکی از وفای به عهد ملت ایران

خطیب جمعه آبادان گفت : برگزاری باشکوه مراسم های رحلت امام نشان می دهد مردم ایران به اعتقادات دوران انقلاب پایبندند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی این هفته در آستانه رحلت امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: اجرای برنامه‌های رحلت به صورت هرساله در این تاریخ نشان از استقامت مردم ایران در پایبندی به عهد و میثاق خود دارد.

به گفته او انتخاب هدایتگر بعدی انقلاب و سپردن آن به مقام معظم رهبری نیز بیانگر این نکته است که امام خمینی به خوبی از شخصیت جهادی و بارز او مطلع بود و انتخاب آیت الله خامنه‌ای بهترین گزینه برای تداوم کار انقلاب اسلامی ایران بود.  

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی با اشاره به آغاز نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری از روز گذشته گفت: قدردانی مردم از رئیس جمهور شهید در روز انتخابات ریاست جمهوری و با انتخاب گزینه‌ای نزدیک به شخصیت و کارنامه‌ی شهید رئیسی تبلور بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان شهید رئیسی را شخصیتی دارای سبک زندگی ایرانی و اسلامی همراه با صداقت در کار، خستگی ناپذیری، باور عمیق به انقلاب و ارزش آن، ولایت مداری و ترجیح آن بر همه چیز  دانست.

او گریزی هم به واقعه ۱۵ خرداد و به شهادت رسیدن شمار زیادی از افراد با خلوص و ایمان در سال ۱۳۴۲ زد و نیز در آستانه دحوالارض به شهروندان خواست با انجام اعمال مخصوص این روز بهره‌ی معنوی کافی را از این مناسبت ببرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.