سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«نگو نگفتی» با زبانی طنز به سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رود

تهیه کننده «نگو نگفتی» گفت: با زبانی طنز سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رویم تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرائم از وقوع آنها در آینده پیشگیری شود.

آریا طاهری تهيه کننده «نگو نگفتی» درباره تولید و جزئیات اين برنامه گفت: یک برنامه طنز اجتماعی است که سعی می‌کند یکسری آموزه‌ها و آگاهی‌های جامعه در زمینه جرائم جدید را به اطلاع مخاطبان برساند. فصل اول در ۳۰ قسمت به کارگردانی محمدعلی بای و اجرای یزدان فتوحی ساخته می‌شود.

وی افزود: این برنامه با زبانی طنز و آیتم‌های جذاب پلیسی به سراغ آسیب‌های اجتماعی می‌رود تا با افزایش میزان آگاهی عمومی نسبت به جرایم از وقوع آنها در آینده پیشگیری کند. موضوعاتی نظیر سرقت، جعل و کلاهبرداری، شبکه‌های هرمی و ... از جمله مسائلی است که در "نگو نگفتی" به آن پرداخته می‌شود.

طاهری عنوان کرد: درباره کلاهبرداری ها، معضل افراد پیک که وارد خانه‌ها می‌شوند و سرقت می‌کنند همچنین خرید‌های اینترنتی و اعلام رمز دوم و... جرائم جدید و درسال‌های اخیر گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: این پیام‌ها را در قالب استندآپ کمدی و آیتم طنز دوربین مخفی استفاده شده تا بتواند پیام را در قالب سرگرمی برساند و به طور مستقیم پیامی را به مخاطبان گفته نمی‌شود.

طاهری بیان کرد: در هر برنامه ۱۲ نفر از مردم عادی حضور دارند و یزدان فتوحی مجری برنامه درباره موضوعات صحبت می‌کند و در هر برنامه حداقل به دو موضوع می‌پردازیم. البته در برنامه سرنخ نیز آگاهی پیشگیری از جرائم را داشتم، اما در آن برنامه زبان جدی بود و پرونده‌ها جنایی بودند و سبک دیگری از آگاهی بخشی را داشتیم.

گفتی است نگو نگفتی محصول مشترک شبکه نسیم و موسسه فرهنگی هنری ناجی‌هنر به تهیه کنندگی آریا طاهری با اجرای یزدان فتوحی در حوزه اجتماعی روز‌های یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.