سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان مطرح کرد؛

تداوم راه شهیدان خدمت با مشارکت حداکثری در انتخابات

امام جمعه موقت زاهدان، تداوم راه شهیدان خدمت را حضور و مشارمت حداکثری در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

 حجت الاسلام هادی رمضانی در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که توسط جامعه تعاون، کار و تلاش در محل مسجد بعثت زاهدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام به مناسبت شهادت رئیس جمهور کشور و همراهانش،  گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فردی خستگی ناپذیر، مردمی و جهادی بود، جامعه امروز نیازمند متفکرانی مانند شهید بهشتی، رجایی و رئیسی است.

وی بیان اینکه هیچ قدرتی در مقابل قدرت خدا توان ایستادگی ندارد، گفت: کار اگر برای رضای خدا باشد خدا هم به ذهن و تلاش آدمی برکت می دهد، باید بدانیم کار در مسیر الهی منجر به عزت، بزرگی و کرامت می شود.

وی ادامه داد: اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند هنگام مشکلات و در هر شرایطی برای انسان متقی فرجی را حاصل و برای او راهگشایی می‌کند، چراکه تقوای الهی باعث می‌شود خداوند رزق و روزی انسان متقی را از راه‌هایی که خود گمان نمی‌کند برساند.

امام جمعه موقت زاهدان اظهار کرد: دشمن تمامی توان ابزارهای خود را را برای فشار اقتصادی به کشور و مردم بکارگرفته تا عرصه را برای ما تنگ کند، اما مردم غیور بصیر ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیش از 45 سال در شدیدترین تهاجم‌ها و تحریم‌ها قرار گرفته‌ و دشمن را ناامید کرده اند.

وی با بیان اینکه باید با عمل به وعده‌ها در مردم امید ایجاد کنیم، تاکید کرد: قشر کارگزار جامعه که در واحدها و شرکت های مختلف کار می‌کنند، این مطالب را بهتر ار سایر اقشار درک کرده و می‌دانیم که دشمن از ترس کارآمدی دولت، فشارهای اقتصادی را بیشتر می‌کند.

مدیر حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه شهادت سید ابراهیم رئیسی اهمیت مشارکت و حضور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح را دوچندان کرد، گفت: در انتخابات پیش رو باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مسیر اقتدار نظام و اسلام را با قوت ادامه دهد و همانطور که در خیلی از عرصه جزو کشورهای برتر و سرآمد هستیم در عرصه اقتصادی هم در جایگاه ۱۰ کشور اقتصادی جهان قرار بگیریم.

شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مسولان و اقشار مردم شیعه و سنی برگزار شد، قرائت قرآن و مرثیه سرایی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.