سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به جایگاه روابط عمومی در دولت سیزدهم

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم به جایگاه روابط عمومی توجه ویژه شده است و بر اساس مصوبه هیات دولت، پیوست رسانه‌ای برای همه طرح‌های مهم تهیه شده است.

مهران مرادی اظهار داشت: برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها و با پیگیری و عنایت مدیران، تهیه پیوست رسانه‌ای در دستورکار قرار گرفته و اعتبار مشخص برای پیوست رسانه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، ارتقای ساختار و تقویت شورای اطلاع‌رسانی در ادارات در این دولت جایگاه ویژه به خود گرفته است.

مرادی با اشاره به تشکیل پنج مجمع روابط عمومی‌ها با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، افزود: پارسال ۱۰۰ نشست خبری و ۷۰ تور بازدید از طرح‌های مهم در سطح استان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: پارسال ۱۰۰عنوان جشن و برنامه میدانی گرامی‌داشت ایام الله به همت مسئولان در سطح استان برگزار شد.

مرادی نبود کارشناس خبره در کنار مسوولان روابط عمومی، کمبود اعتبار و چند مسئولیت بودن مسوولان روابط عمومی را از مهمترین مشکلات روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: نگاه سنتی به جایگاه روابط‌عمومی به عنوان یک تهدید شناخته می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات رییس‌جمهوری در هشتم تیرماه، ادامه داد: هشتم تیرماه بزرگترین رخداد سیاسی کشور را در پیش داریم و روابط عمومی‌ها و شهرداران باید فضای شهر را برای انتخابات پرشور فراهم کنند تا شاهد حضور حداکثری در انتخابات باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.