سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف آرد‌های یارانه‌ای در یزد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان یزد، از نظارت شبانه روزی بازرسان بر واحد‌های نانوایی و خشکه‌پزی خبر داد.

اکبر شیریزدانی سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان یزد  گفت: گزارشات متعدد و مکرر مبنی بر اختفا، انبار و جابجایی تعداد آرد نانوایی نوع ۱ و ۲، در سطح استان و روستا‌ها بصورت شبانه، به بازرسان جهاد کشاورزی اعلام می شود، که بررسی موضوع در دستور کار بازرسان سازمان قرار دارد. 

وی اضافه کرد: بازرسان با تحقیقات میدانی با تلاش‌ها و بازرسی‌های مجدانه خود، ضمن زیر نظر قرار دادن واحد‌های نانوایی آزادپز و خشکه‌پزی موفق به کشف آرد یارانه‌ای میشوند.

شیریزدانی، با اشاره به اینکه آرد‌های مکشوفه، ضبط میشود، اظهار کرد: این آرد‌ها که باید مقصد اصلی آن سفره مردم باشد، بصورت قاچاقی سر از واحد‌های خشکه‌پزی در می‌آورد که پس از کشف، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی تحویل و در صورت داشتن شرایط بهداشتی مناسب و تاریخ مصرف، به چرخه صحیح توزیع برگشته و بین نانوایی‌ها توزیع می‌شود. 

این مسئول ضمن بیان اینکه پرونده افراد متخلف تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می‌شود، افزود: مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه نقل و انتقال مشکوک و فروش آرد یارانه‌ای، مراتب را جهت بررسی به واحد بازرسی بازار سازمان جهاد کشاورزی گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.