سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات تامین گازوئیل آزاد از زبان رانندگان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات تامین گازوئیل آزاد سخن گفت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

به گفته شهروند خبرنگار ما به هر خودروی سنگین ۶۰۰ لیتر سهمیه گازوئیل تعلق می‌گیرد، اما این مقدار سوخت برای خودرو‌های سنگین که دائم در سفر هستند کافی نیست به همین جهت نیازمند تامین گازوئیل آزاد هستند. اما گازوئیل آزاد در برخی از جایگاه‌ها وجود دارد که آن هم با قیمت بالا عرضه می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکلات تامین گازوئیل آزاد را توضیح داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ برای ماشین‌های سنگین حدود ۶۰۰ لیتر سهمیه گازوئیل می‌دهند؛ ۶۰۰ لیتر برای یک هفته خودرو‌های سنگین کافی نیست از طرف دیگر سهمیه گازوئیل آزاد را قطع کرده اند ما حاضریم لیتری ۱۰۰۰ تومان بخریم. گاهی در برخی از جایگاه‌ها گازوئیل آزاد ارائه می‌دهند، اما با قیمت بسیار بالا مثلا لیتری ۷ هزار تومان. 
پیشنهاد ما رانندگان این است که هر جایگاهی که سهمیه آزاد به آن تعلق می‌گیرد به هر خودرو طبق پلاک روزی ۶۰ لیتر بیشتر ندهند که اتفاقا جلوی قاچاق گازوئیل نیز گرفته می‌شود در گذشته این روش را اجرا می‌کردند مثلا در جایگاه گرمدره استان البرز این روش سهمیه طبق پلاک خودرو انجام می‌شد، اما اکنون این روش انجام نمی‌شود. 
گازوئیل آزاده را به همه جا مراجعه کردم فقط در گرمدره پیدا کردم، اما انقدر صف‌های طولانی دارد به سختی گازوئیل به دست می‌آوریم. یا سهمیه گازوئیل را افزایش دهند و یا به هر جایگاهی کارت آزاد بدهند تا حداقل با مشکلات کمتری مواجه شویم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.