سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی دو سال گذشته رقم خورد؛

برگشت ۱۱۱ واحد تولیدی راکد شهرک‌های صنعتی قم به چرخه حیات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از بازگشت ۱۱۱ واحد تولیدی راکد شهرک‌های صنعتی استان با اهتمام دولت سیزدهم طی دو سال گذشته خبر داد.

وحید آشتیانی،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: با اهتمام دولت سیزدهم، طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۱۱۱ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  استان به چرخه فعالیت بازگشت و زمینه اشتغال برای یک‌هزار و ۱۱۳ نفر را فراهم کرد.

 وی افزود: یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم، احیای واحد‌های صنعتی راکد و استفاده از ظرفیت آنها برای افزایش سطح تولید و اشتغال کشور بوده‌است، در همین رابطه تلاش برای احیای واحد‌های تولیدی راکد در استان قم نیز با جدیت در دستور کار دستگاه‌های متولی و از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت و ما موفق شدیم تنها در طول ۲ سال ۱۱۱ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

آشتیانی با اشاره به این که فرآیند احیای واحد‌های تولیدی راکد یاد شده با ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به ثمر نشست، افزود: در همین راستا تلاش شد تا مشکلات این واحد‌ها از جمله در حوزه بازار فروش محصولات، استفاده از روش‌های جدید در خط تولید، تامین مواد اولیه و ارتقا بهره‌وری برطرف گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم  ادامه داد: تلاش برای احیای واحد‌های تولیدی راکد در قم همچنان در اولویت برنامه‌های کاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان است و ما در این زمینه از ظرفیت‌های خوبی همچون ارائه مشاوره‌های تخصصی لازم به بهره‌برداران در کلینیک صنعت استان واقع در شهرک صنعتی شکوهیه، برخوردار هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.