سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت سنجش سلامت نوآموزان تا ۲۰ خرداد ماه

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از تمدید فرآیند سنجش نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی تا ۲۰ خردادماه جاری خبر داد.

محمد جمالی گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش شرط مهم ورود به پایه اول ابتدایی است.

وی افزود: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی تا کنون بیش از ۱۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان ارزیابی شده اند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست کرد این فرآیند را هر چه زودتر طی کنند.


جمالی افزود: متولدین قبل از مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در سال ۱۴۰۳ می‌توانند وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاماً باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه: پایگاه‌های مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی ومداخله در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آماده پذیرش نو آموزان بر اساس نوبت دهی در سامانه است گفت: اولیاء گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.