سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقره داغ شدن قاچاقچی گردو خارجی به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریالی قاچاقچی گردو در اجرای احکام همدان خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: پرونده حمل یک هزار و ۵۷۵ کیلو گرم گردو خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۶ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل قاچاق کالا، متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال معادل ارزش کالا جریمه و در مجموع به پرداخت هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه هشت میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریالی این حامل کالای قاچاق را دریافت کرد.

او گفت: پلیس امنیت اقتصادی همدان خودرو حامل گردوی قاچاق را در پلیس راه همدان به قزوین توقیف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی همدان ارسال کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.