سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه و جدی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد

مشاور استاندار و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به توجه ویژه و جدی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

علیرضا زینلی در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سیب و سوران که با فرماندار شهرستان، مدیرکل بنیاد شهید ، مدیرکل بهزیستی و سایر اعضای کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و اشاره به قوانین وضع شده است در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: در سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی قوانین موثری در این راستا وضع شده است.
 
وی افزود: همچنین توجه ویژه و جدی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مستمر جلسات کارگروه، تکریم خانواده معزز شهدا و برطرف نمودن مشکلات آنان، نامگذاری بعضی از معابر و مکان‌ها به اسم شهدا و اولویت قراردادن جامعه ایثارگران تأکید کرد.
 
فرشاد گرگیج فرماندار سیب و سوران نیز در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت یادو خاطره شهدای والامقام به‌ویژه شهیدجمهور حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه، عنوان کرد: ایثار و شهادت از گذشته همواره به عنوان یکی از والاترین ارزش‌های انسانی در جوامع مختلف مورد توجه قرار گرفته است و نیز دین مبین اسلام بر اساس دستورات و سفارش‌های خود توجه و عنایت ویژه‌ای را بر روی مقوله ایثار و شهادت به خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.
 
وی ادامه داد: این مهم نیز در کشور عزیزمان از اوایل انقلاب تاکنون از توجه ویژه‌ای برخوردار هست پس می‌طلبد در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده معزز شهدای والامقام و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیه دستگاه ها همکاری و نهایت تلاش را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.