سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۵۱ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در آذربایجان‌غربی

معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۱ مرکز برای خرید تضمینی گندم و کلزا در استان آمادگی لازم را دارند.

سجاد حسامی معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان‌غربی امروز در نشست هم‌اندیشی و توجیهی خرید تضمینی - مباشرتی گندم، کلزا و توزیع آرد روستایی استان با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی استان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، گفت: در حال حاضر مقدمات راه‌اندازی ۴۴ مرکز خرید تضمینی گندم و ۷ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش‌بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان استان باشد و تمهیدات و اقدامات لازم توسط شبکه تعاون روستایی برای خرید و ذخیره‌سازی بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم مازاد کشاورزان فراهم شده است.

حسامی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب‌های تولید محصولات زراعی و باغی در کشور است، اضافه کرد: امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی مناسب، مشکلی از لحاظ خرید محصول مازاد کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا وجود نداشته باشد.

معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان ادامه داد: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل گرو‌ه‌های نظارتی مختلف و با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی انجام می‌شود تا مشکل در مراکز خرید به کمترین حد برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.