سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده ادامه راه شهید رئیسی

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: انتخابات تنها راه انتخاب خادم واقعی و ادامه دهنده راه شهید رئیسی است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: در تشییع شهید رئیسی و همراهانشان شهید ایشان مردم حضور دشمن شکن داشتند و طرفداری خود از آرمان‌های انقلاب را نشان دادند.

او ادامه داد: از روز شهادت تا امروز نیز مراسم‌های مختلفی در سراسر کشور در حال برگزاری است و در شهر یزد نیز مراسم‌های مختلف خودجوش و مردمی با حضور گسترده مردم برگزار شد و این حضور معنادار نشان داد که مردم همچنان پای کار انقلاب و خادمان خود هستند و بیداری و توجه ویژه‌ای نسبت به آرمان‌های نظام داشته و قدردان زحمات مسئولان هستند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با دستور وزیر کشور و موافقت شورای نگهبان روند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و انشالله مسئولی که در خدمت مردم باشد انتخاب خواهد شد و مرد نیز با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد که رهبر و نظام و انقلاب را دوست دارند و راه شهید رئیسی و همراهانشان را تداوم خواهند داد.

سیفی ادامه داد: همچنین در این هفته آغاز بکار مجلس دوازدهم بود و هیئت رییسه انتخاب شد که امیدواریم این مجلس بتواند مشکلات مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و قوانینی تصویب کند که راهگشای مشکلات مردم باشد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: نمایندگان مجلس باید دقت کنند تا نماینده محلات و شهر‌ها نشوند بلکه باید فقط قانون گذاری کنند و لذا انتظار داریم در مجلس دوازدهم بیشتر به قوانین کشور و همچنین رفع مشکلات کشور توجه داشته باشند و با دید محلی و محله گرایی و استان خود نگاه نکنند، چون هنگامیکه فردی به عنوان نماینده در مجلس است تنها نماینده شهر خود نیست بلکه باید برای همه کشور تصمیم می‌گیرد و باید به همه آحاد جامعه توجه داشته باشد.

سیفی ادامه داد: همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حساسیت‌های محلی و قومی و شهری دوری کنند و به آحاد جامعه توجه داشته باشند، چون با توجه به مشکلات اقتصادی و جنگ اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده است امیدواریم در این مبارزه نیز نمایندگان مجلس دوازدهم به عنوان خط قدم این مبارزه با تصویب قوانین به کمک مردم بیایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.