سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

برنامه‌های عمرانی در حوزه برق‌رسانی چابهار تا رفع مشکلات ادامه خواهد یافت

فرماندار چابهار گفت: دو طرح بزرگ توسعه برق‌رسانی در بخش پیرسهراب و پلان در حال اجراست که با عملیاتی شدن آنها، مردم این مناطق پایدارترین برق را شاهد خواهند بود و برنامه‌های عمرانی در حوزه برق تا رفع کامل افت ولتاژ ادامه خواهد یافت.

جواد سپاهی با اشاره به پراکندگی و وسعت زیاد این منطقه اظهار کرد: مهمترین دغدغه و پیگیری ما توسعه برق بوده و در سیل اخیر قسمتی از خطوط برق دچار حادثه شده و با پیگیری‌های استاندار و تزریق اعتبار در توسعه برق روستایی امیدواریم مشکل افت ولتاژ برق برای همیشه مرتفع شود.

وی از راه‌اندازی خط برق سیناچو در آینده نه چندان دور خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این خط بار ترافیکی برق تعدادی از روستاها شرایط پایدار را تجربه و از همه مهمتر افت ولتاژ تمامی روستاهای منطقه مرتفع خواهد شد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار تصریح کرد: فرسودگی تعدادی از خطوط برق به همت مدیریت برق بخش پلان و پیرسهراب در حال اصلاح و تعویض است و دغدغه مردم تا حصول نتیجه صددرصدی پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: با به مدار آمدن ۲۰ شبکه برق، بخشی از افت ولتاژ در قسمتی از مناطق و روستاها رفع و نگرانی مردم در حد چشمگیری کاهش یافته است.
سپاهی از اجرای واگذاری انشعابات خانگی خبر داد و گفت: با فراهم شدن اعتبارات و ابزار مورد نیاز بزودی این اقدام محقق تا انشعابات جدید بدون دغدغه به شهروندان تحویل شود.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.