سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده مواد مخدر در کهریزک دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری تولید و توزیع کننده مواد مخدر در کهریزک و کشف ۲ کیلوگرم شیشه به همراه مواد اولیه تهیه آن از مخفیگاه وی خبر داد.  

سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به اینکه مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، اظهار داشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در زمینه توزیع و مصرف مواد مخدر در یکی از محلات کهریزک فعالیت می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی پس از انجام تحقیقات و احراز صحت خبر با دستور قضائی به آدرس مخفیگاه این فرد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۲ کیلوگرم شیشه به همراه مواد اولیه تهیه شیشه از مخفیگاه فرد مورد نظر خبر داد و افزود: مواد اولیه و مخدر شیشه به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با مجموعه انتظامی است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.