سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش شرکت آب و فاضلاب استان یزد در نخستین نمایشگاه ایرانِ بهره‌ور

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد گفت: ۲ محصول فناورانه و نوآورانه شرکت آب و فاضلاب یزد در نمایشگاه ایرانِ بهره‌ور به عنوان دو پروژه برتر در کشور معرفی شد.

ابوالقاسم سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد گفت: نمایشگاه  ایرانِ بهره‌ور با هدف ارائه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و تخصصی و ایجاد و تقویت ارتباطات علمی، تجربی و بازرگانی و آگاهی از آخرین دستاورد‌ها در این حوزه از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران برگزار شد. 

او افزود: در نخستین نمایشگاه ایران بهره‌ور، پروژه طراحی و استقرار برنامه کاربردی نصب انشعاب آب به عنوان یکی از طرح‌های بهره‌ورانه شرکت آبفای استان معرفی شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: افزایش صد درصدی نظارت بر عملیات نصب انشعاب آب، کاهش میانگین زمان نصب انشعاب، کاهش میانگین زمان ثبت اطلاعات انشعاب نصب شده از جمله مزایای این نرم افزار است.

سهیلی نیا اظهار داشت: پروژه هوشمندسازی لیست‌های کنترل قرائت کنتور و صورتحساب در سامانه مشترکین یکی دیگر از طرح‌های فناورانه و نوآورانه این شرکت در حوزه آب و فاضلاب است که در این نمایشگاه برای بازدید علاقه‌مندان رونمایی شد.

او کاهش میانگین زمان قرائت کنتور تا صدور صورتحساب آب‌بها برای قرائت کنتور را مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار عنوان نمود و اظهار داشت: افزایش درصد رضایت مشترکین از خدمات صدور صورتحساب و کاهش ریالی اصلاح صورتحساب از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است. 

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد به ابلاغ نظام‌نامه چرخه مدیریت و بهره‌وری از سوی سازمان ملی بهره‌وری ایران اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت آبفای استان یزد و همچنین تحقق یزدِ بهره‌ور، جلسات توجیهی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با حضور و همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات این شرکت برگزار شد.

 سهیلی نیا هدف از برگزاری این جلسات را حرکت در مسیر ارتقاء بهره‌وری، تحقق رشد اقتصادی و احکام مرتبط در برنامه‌های پنج ساله کشور عنوان کرد. 

گفتنی است، نخستین نمایشگاه ایران بهره ور به همت سازمان ملی بهره وری و با حضور دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.