سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید آیت الله رییسی، الگوی خدمت بی منت به مردم

به گفته فرماندار سنندج شهید آیت الله رییسی، ثمره درخت انقلاب اسلامی و الگوی خدمت بی‌منت به مردم بود.

حسن عسکری دیشب در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج افزود: رییس جمهور شهید، در دوران مسئولیت خود همواره با مردم‌داری، روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری، منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور و استان کردستان بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان سنندج آغاز شده و دستگاه‌ها موظفند امکانات لازم را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، این انتخابات باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص تلاش کنند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه فرآیند‌های برگزاری انتخابات در شهرستان سنندج با تشکیل ستاد انتخابات آغاز شده است، کرد: طبق قانون، تمامی ادارات موظفند امکانات لازم از جمله نیروی انسانی و تجهیزات را برای ستاد انتخابات فراهم کنند.

عسکری از برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحل در روز یکشنبه ۱۳ خرداد در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت مزار مطهر حضرت امام در قالب کاروان ۶۰۰ نفری زائران به تهران اعزام خواهند شد.

برچسب ها: انتخابات ، سنندج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.