سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین قرار هشتم در بافق

گردهمایی خادمیاران رضوی با عنوان قرار هشتم به میزبانی گردان امام حسین(ع) شهرستان بافق برگزار شد.

در  آئین آیین قرار هشتم بیش از ۲۰۰ خادمیار رضوی و خادمیار امنیتی حرم رضوی در شهرستان بافق، یاد و خاطره خادم الرضای شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی باقرآبادی امام جمعه بافق در این مراسم گفت: خدمت در آستان مقدس امام رضا (ع) سند افتخاری است که باید قدر آن را بیشتر بدانید و این موهبت و لطف امام رضا (ع) را دست کم نگیرید.

او افزود: پوشیدن لباس خدامی امام رضا (ع) عنایتی از سوی آن حضرت است و این عنایت از عشق و محبتی است که به اهل بیت (ع) داشته اید.

حسینی با گرامیداشت شهادت خادم الرضا شهید رئیسی گفت: هر چند همه داغدار این مصیبت شدیم، اما این شهدا مزد خدمتشان را گرفتند و شهید رئیسی هم که خادم الرضا بود و به آرزویش رسید. 

او بیان داشت: شهادت بالاترین مقام هاست و به گفته حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مقام شهادت از مقام امامت و نبوت هم بالاتر است و این مقام شامل حال رئیس جمهور خدمت گزار و همراهانش شد.

در این گردهمایی از خدمات خادم الرضا حجت الاسلام طباطبایی مسئول کانون خادمیاران شهرستان بافق تجلیل و حکم فعالیت کانون رضوی شهید حبیبیان هم به مسئول این کانون اهدا شد. 

اجرای گروه سرود شهید رایگان در رثای شهید جمهور و همراهان شهیدش، پخش کلیپ امام رضایی ها، دکلمه خوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های قرار هشتم خادمیاران شهرستان بافق بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.