سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلسفی در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رای بالای قالیباف یک دستاورد خوب برای مجلس است

منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دوازدهم گفت: رای بالا رئیس محترم مجلس شورای اسلامی یک دستاورد خوب برای کل مجلس است.

پیمان فلسفی منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ریاست مجدد محمدباقر قالیباف بر مجلس گفت: در زمان انتخابات مجلس دوازدهم لیست‌های انتخاباتی زیادی شکل گرفت که یکی از لیست‌های انتخاباتی تهران لیست امنا بود، اما این امر به آن معنا نیست که لیست امنا در فضای مجلس با همان سازوکار‌های قبل از انتخابات کار خود را به پیش ببرد.

وی اظهار کرد: به نظر من این مرزبندی‌های خاصی که در دوران انتخابات اتفاق می‌افتد بیشتر برای رقابت‌های انتخاباتی بود تا مردم به انتخاب مناسب‌تری دست پیدا کنند که دیدیم فهرست امنا در این زمینه موفق بود و تعداد کاندیدا‌های راه یافته امنا به مجلس در تهران بیشتر از لیست‌های دیگر بود، اما سرجمع کشور را بخواهیم در نظر بگیریم ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد ضمن اینکه بنده به صورت اختصاصی در لیست امنا از جبهه شریان معرفی نشدم.

منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دوازدهم بیان کرد: لیست امنا احزاب مختلف و سازوکار‌های خود را دارد و بعد از شکل‌گیری مجلس و ورود نمایندگان به آن در پایان رقابت‌های انتخاباتی عملا فعالیت‌های خود را کمرنگ کرد و انتخاب رئیس مجلس را تا حدود زیادی به خود نمایندگان واگذار کرد.

فلسفی گفت: آنچه در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم اتفاق افتاد در مجموع یک نتیجه خوب بود، چون نمایندگان انتخاب خود را انجام دادند و آنچه برای کشور و مجلس مهم بود این بود که رئیسی با رای بالا انتخاب شود، چون این امر می‌تواند قدرت قوه مقننه را افزایش دهد و کارآمدی مجلس دوازدهم را تقویت کند بنابراین رای بالا رئیس محترم مجلس شورای اسلامی یک دستاورد خوب برای کل مجلس است.

وی ادامه داد: رای بالای رئیس مجلس یعنی مرزبندی‌های سیاسی کاذب که می‌تواند به هرگونه وحدت، همدلی و پیگری امور اصلی مردم آسیب بزند را باید از این به بعد کنار بگذاریم، چون باید فضای همکاری، همدلی و روحیه مشارکت در تمام نمایندگان وجود داشته باشد.

منتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس دوازدهم بیان کرد: الان که رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه با آرای خوبی انتخاب شدند یک فرصت برای نظام، کشور و مردم است و همه باید بر حل مشکلات مردم متمرکز شویم و همه نمایندگان باید کمک کنند و تعامل دوطرفه بین رئیس مجلس، هیئت رئیسه و نمایندگان شکل بگیرد تا شاهد نتایج خوب برای کشور و مردم باشیم بنابراین از این به بعد آنچه تعیین‌کننده است همکاری و تعامل بین نمایندگان و تعاملی است که با دستگاه‌ها و قوای دیگر شکل می‌گیرد که می‌تواند منجر به خروجی مناسب برای کشور شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
محمودزاده
۰۳:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
و یک شکست تاریخی برای پایداری
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
این یعنی به لطف خدا قالیباف کاندید نمیشه
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
نکته‌ و سؤال اینجاست که‌ اگر قرار است‌ ریاست مجلس با رأی نمایندگان انتخاب شود پس چرا کلی وقت هزينه برای ریاست مجلس از شروع تبلیغات تا رأی گيري هزينه براي کشور و از بيت المال و وقت مردم‌ هدر بره؟؟؟؟
شرکتی مظلوم
۰۸:۰۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
با سلام خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ هزاران نفر از مردم چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند لطف کنند سریعتر اقدام فرمایند ممنون میشم
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
واقعا یک مشت افرادی که با رای 8 درصد تهرانیها روی کار اومدن رئیس مجلس هم میشن
حکومت هم خیالش نیست مردمی نیست ،فقط جمعیت نشون میدن تو تلویزیون ، نمیدونه 1 میلیون نفر اگه بیان بیرون میشه 10 تا ورزشگاه آزادی جمعیت و این تعداد طبیعی هست از 90 میلیون جمعیت
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
پلیس مملکت تو مرز داره روزانه کشته میشه اونوقت جزو مشاغل سخت محسوب نمیشه اما خبرنگاری مشاغل سخت هست
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
آیا نمایندگان مجلس هم صبحونه محل کار میل میکنن مثه کارمندان بانک مثه کارکنان شهرداریییی ها ما که صبحونه مون شش صبح میخوریم سی سال و یک ماه اما ی عده میگفتن شش صبح کی میتونه صبحونه بخوره میدونم ثبت شششش نمیکنید
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
منتتخب مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات مگه اسم نداره؟
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
متاسفم برای مملکتم امثال شهید ریسی دیگه نیست