سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود

استاندار ایلام گفت: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تقویت شوند.

حسن بهرام نیا در بیست و پنجمین جلسه استانی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به اینکه خلاء شهید خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی محسوس است اظهار داشت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی باور‌های جدیدی از عرصه خدمت به مردم را در کشور پایه‌گذاری کرد و آن‌چه که موجب عزت و مهر و محبت مردم به این خدمت‌گذار شد صداقت و مردمی بودن او بود.

وی افزود: گفتمان شهید خدمت، گفتمان امامین انقلاب بود و تمامی برنامه‌ها و راهبرد‌های او براساس گفتمان انقلاب بود. رهبر معظم انقلاب فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهید و خانواده‌ها و دوستان شهدا به‌عنوان شهیدپرور و کسانی که در این عرصه با تمام توان خود در صحنه بودند و پشتیبانی کردند، جهاد است و باید قدر این کار دانسته شود».

استاندار ایلام اضافه کرد: این نشست در راستای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری است و حفظ و اعتلای ارزش‌های اسلامی دینی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه شعار شهید خدمت از شعائر انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: دولت‌مردان و حاکمیت صاحب عزاست آحاد مختلف مردم، مدیران و کارکنان که در این مراسمات شرکت کردند جای قدردانی دارد.

بهرام‌نیا از اصحاب رسانه خواست در راستای با نوع مدیریت و اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری شهید جمهور آیت‌الله رئیسی قلم بزنند و این گفتمان را تشریح کنند.

وی در ادامه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نخبگان، صاحب‌نظران و همه اقشار به گونه‌ای کار کنند تا کسی منتخب مردم شود که فرهنگ و گفتمان شهید خدمت را داشته باشد.

استاندار ایلام عنوان کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود تا همچون انتخابات سال گذشته شاهد انتخاباتی با رعایت چهار اصل مورد انتظار مقام معظم‌رهبری یعنی «رقابت»، «مشارکت»، «امنیت» و «سلامت» باشیم.

بهرام‌نیا یادآور شد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تقویت شوند و با آمادگی کامل و هم‌چنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری کنیم و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.

وی عنوان کرد: در مسیر گفتمان شهدای خدمت، مدیران با همه توان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استمرار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

برچسب ها: انتخابات ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.