سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

بیش از ۳۰۰ نفر از کازرون به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۳۰۰ زائر کازرونی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون بیان کرد: امسال ۳۰۰ نفر از مردم شهرستان کازرون برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

 او گفت: برنامه زیارت به مدت ۳ روز است که زائران روز ۱۳ خرداد از شهرستان کازرون در قالب ۶ دستگاه اتوبوس اعزام و در روز ۱۴ پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام (ره) برگشت خواهند داشت.

 فرمانده سپاه کازرون با بیان اینکه در هر دستگاه اتوبوس، یک روحانی، مداح و راوی نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر‌ها و روستا‌ها اعزام کاروان انجام می‌شود.

 او با تاکید اینکه یکی از مهم‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) شخصیت روحانی و ملکوتی ایشان است، گفت: عظمت کار الهی امام را نسل جوان و نوجوان باید بدانند و هر دستگاهی که بیشترین برخورد با جوانان را دارد در راه تبیین گفتمان امام و روشن کردن کار بزرگ امام خمینی (ره) وظیفه سنگین تری خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.