سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نیمروز:

نیمروز شهری با استعداد در زمینه پرورش کشتی گیران جهانی است

حجت الاسلام اشرفیان گفت: این شهرستان، شهری با استعداد در زمینه پرورش کشتی گیرانی است که می‌توانند جهانی شوند و باید با مدیریت درست این زمینه فراهم شود تا ما بتوانیم این ورزش را در سطح استان جهانی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشرفیان در مراسم تجلیل و تکریم از مهدی بزی قهرمان کشتی ناشنوایان جهان اظهار کرد: باتوجه به استعداد‌های شایسته و نهفته، باید کشتی منطقه سیستان بویژه شهرستان نیمروز جایگاه شکوه و افتخار آمیز خود را در ورزش دنیا به نمایش بگذارد.

وی افزود: درخشش کشتی گیران سیستان و بلوچستان می‌تواند طلیعه‌ای برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران این رشته باشد و این درخشش به همگان ثابت کرد محرومیت مانع از تحول خواهی و پیشرفت نخواهد بود.

امام جمعه نیمروز کسب مقام طلای جهانی ناشنوایان کشور در رده نوجوانان توسط مهدی بزی و همچنین افتخار آفرینی‌های مکرر پهلوان امیدآرامی را گام مهم در این راستا ذکر کرد و ادامه داد: با کشتی‌های خوب مهدی بزی در رقابت ناشنوایان کشور بار دیگر کشتی سیستان در سطح جهان درخشش پیدا کرد.

وی با قدردانی ویژه از حرکت ارزشمند مهدی بزی در اهدای مدال طلای خود در رقابت جهانی به موزه آستان قدس رضوی گفت: این حرکت فرهنگی زیبا، نشان دهنده دینداری و اعتقاد به ارزش‌های دینی در نسل جوان امروز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.