سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی کرمان تأکید کرد:

پایش دقیق مجرمین سابقه دار از طریق پابند الکترونیک

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از اجرای زیرساخت‌های لازم برای بهره گیری از پابند الکترونیک برای کنترل و پایش دقیق مجرمین سابقه دار خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: پلیس هم راستا با توسعه فناوری‌های نوین و در راستای افزایش امنیت عمومی شهروندان بر اجرایی شدن پایش هوشمند سارقان و مجرمان حرفه‌ای از طریق دستبند و پابند الکترونیک اهتمام ورزیده و زیرساخت‌های لازم برای بهره گیری از این موضوع در حال انجام است.

وی افزود: این طرح به منظور اهتمام ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت و دیگر جرائم و تامین امنیت عموم مردم در سطح جامعه و لزوم بهره گیری از روش‌های نوین برای سارقان و مجرمانی که به صورت حرفه‌ای و ادامه دار، اقدام به جرم می‌کنند اجرا می‌شود و مسئولان قضایی نیز ضمن تعامل با پلیس در اجرای این طرح، دستورات لازم در رابطه با نحوه پایش الکترونیکی مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای را به پلیس ابلاغ می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در این رابطه پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری خود نسبت به اطلاع رسانی این طرح و نتایج حاصل از آن در حوزه ارتقای امنیت و افزایش رضایتمندی شهروندان اقدام می‌کند و در این خصوص از عموم مردم همیشه همراه نیز می‌خواهیم نقطه نظرات خود را به پلیس منعکس کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.