سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

شجاعت، صداقت و مردانگی رئیس جمهور فراموش شدنی نیست

سردار زارع کمالی گفت: شهید رئیسی برای خدمت رسانی به مردم پیشقدم بود و بر خلاف شجاعت و صلابت در برابر دشمنان، در برابر مستضعفان، فروتن و متواضع بود.

سردار حسین زارع کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم معرفی رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: تداوم مسیر شهید رئیسی و ادای حق خون شهدا به تبیین ویژگی‌های ایشان نیاز دارد. رسانه‌ها باید تبیین کنند که رئیس جمهور چه ویژگی‌هایی داشت که به محبوب دل‌ها مبدل شد.

وی بر لزوم تبیین نقاط قوت انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: عدم تبیین این نقاط قوت سبب می‌شود تا دشمن به ارائه معکوسی از این نقاط بپردازد. نسل جوان به خوبی با واقعیت‌ها آشنا نیست و تحت تاثیر هجمه رسانه‌ای دشمن قرار دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان ادامه داد: دشمن هم از لحاظ تجهیزات و هم به لحاظ نیرو قدرتمند است و همه کفر و استکبار در برابر جهان اسلام متحد شده اند و باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به خدمات آیت الله رئیسی اظهار داشت: مردم آگاهی خوبی از خدمات ایشان در دوران دفاع مقدس تا دوران ریاست جمهوری را ندارند. آیت الله رئیسی در همه دوران‌ها و مسئولیت‌ها شهادت گونه عمل کرد و به محبوب دل‌ها مبدل شد.

زارع کمالی ادامه داد: برکات خدمات این شهید مجاهد در مناطق محروم مشهد به خوبی مشاهد می‌شود و این بhقیات صالحاتی است که استمرار دارد. شهید ابراهیم رئیسی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی با خون خود، بیداری و عزت و اقتدار و جمهوریت مجدد را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی با اشاره به امیدواری دشمن برای ایجاد ناامنی پس از انتشار خبر شهادت رئیس جمهور تصریح کرد: برکت خون این شهید و فرماندهی و مدیریت الهی گونه امام خامنه‌ای سبب شد چیزی جز اقتدار و عزت و شرافت برای نظام و انقلاب به همراه نداشته باشد.

فرمانده سپاه الغدیر بیشترین دغدغه آیت الله رئیسی را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: این شهید برای خدمت رسانی به مردم پیشقدم بود و بر خلاف شجاعت و صلابت در برابر دشمنان، در برابر مستضعفان، فروتن و متواضع بود.

وی خاطرنشان ساخت: اگر دیپلماسی قوی نبود وعده صادق رخ نمی‌داد و نمی‌توانیم شجاعت، صداقت و مردانگی رئیس جمهور و وزیر خارجه را از یاد ببریم. دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای عمل کرد که در اوج وحدت استکبار، دفاع مشروع را انجام دادیم و ضربه را بزنیم، اما آسیبی به مردم وارد نشود.

زارع کمالی ادامه داد: روسا و سران و هیئت‌های ۹۰ کشور در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان به ایران آمده و چندین کشور هم عزای عمومی اعلام کردند.

وی تأکید کرد: با وجود هجمه شدید دشمن خصوصا در فتنه ۱۴۰۱ که می‌خواستند نشان دهند مردم از دین و حاکمیت فاصله گرفته اند، مردم بار دیگر ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و دنباله روی خون پاک شهدا هستند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه مردم با این حضور ثابت کردند که قدردان خادمان خود هستند، گفت: این حضور همچنین فتنه دشمن که می‌خواست ثابت کنند جمهوریت در ایران وجود ندارد را خنثی کرد و نشان داد ارتباط مردم با حاکمیت یک ارتباط قوی و منسجم و ولایی است و با هجمه دشمنان شکسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت کار فعالان رسانه خاطرنشان ساخت: هم اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و مجاهدان این عرصه باید با همه تجهیزات و امکانات در صحنه حضور داشته باشند. موفقیت در مهار کرونا و حوادث طبیعی نظیر سیل ناشی از موفقیت اصحاب رسانه بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.