سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بازارچه خیریه غذا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل + فیلم

بازارچه خیریه غذا به همت کانون خیریه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به نفع دختران بدسرپرست و بی سرپرست موسسه خیریه مهرآرا برگزار شد.

توکلی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان و اساتید از این بازارچه خیریه، گفت: معمولا هر سال به طور متداول دو بار شاهد برگزاری چنین بازارچه خیریه هستیم که توسط کانون خیریه مرحوم نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برپا می‌گردد.

او افزود: همانطور که شاهدید شور و نشاط خاصی در بین دانشجویان حاکم است چرا که می‌دانند با خرید کردن از این بازارچه سبب کار خیر می‌شوند که می‌توانند زمینه ساز تحصیل برخی دانشجویان بی بضاعت و کم خرج افراد نیازمند شود.

توکلی گفت: این دوره هم ما توانستیم با ایجاد ۲۰ غرفه از انواع و اقسام محصولات غذایی که بعضاً با همکاری خانواده برخی از دانشجویان صورت پذیرفت این بازارچه خیریه را برگزار کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه تمامی درآمد حاصل از این بازارچه صرف دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست موسسه خواهد شد، افزود: تمامی این امکانات و نظمی که شاهدید توسط همین دانشجویان پایه‌گذاری گردید و این اقدام به نظر بنده یک تمرین جدیست برای یک کار گروهی که این عزیزان به نحوی احسن آن را انجام دادند و تمامی درآمد حاصل از این بازارچه غذا که تا غروب امروز ادامه خواهد داشت صرف دانشجویان بی بضاعت و دختران بدسرپرست و بی سرپرست موسسه خیریه مهرآرا هزینه خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.