سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳ هزار و ۳۰۹ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

۳ هزار و ۳۰۹ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران منظور شد.

ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در مازندران امروز سه شنبه با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و اعضای ستاد انتخابات استان آغاز به کار کرد.

عزیززاده گرجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نخستین جلسه رسمی آغاز به کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان با بیان اینکه کمیته هفتگانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مازندران آغاز به کار کرده است، گفت: با توجه به فرصت اندک و حجم بالای فعالیت‌های انتخاباتی باید با جدیت و تلاش شبانه روزی کار کرد.

او افزود: تشکیل ستاد اجرایی انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان‌های استان ابلاغ شده است و جلسه توجیهی با فرمانداران استان نیز هفته آینده با حضور استاندار برگزار می‌شود.

عزیززاده گرجی تعداد شعبه‌های اخذ رای مازندران را طبق برنامه‌ریزی وزارت کشور سه هزار و ۳۰۹ شعبه اعلام کرد و گفت: چهار هزار و ۲۶۰ دستگاه احراز هویت نیز برای انتخابات آینده ریاست جمهوری مازندران در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: با توجه به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، همه شرایط برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان فراهم است.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری۱۰ خرداد تا ۱۴ خردادماه به‌مدت ۵ روز موعد خواهد بود.

سپس شورای نگهبان از ۱۵ الی ۲۱ خرداد صلاحیت‌های ثبت‌نام‌کنندگان را بررسی می‌کند و روز ۲۲ خرداد اسامی نامزد‌های انتخابات دولت چهاردهم منتشر خواهد شد. مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها از ۲۳ خرداد الی ۶ تیرماه است و رأی‌گیری برای انتخابِ نهمین رئیس‌جمهور ایران در روز ۸ تیر ۱۴۰۳ انجام خواهد گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.