سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: بین دو نیمه فردی به داور فحاشی و او را تهدید کرد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در زمان رفتن به رختکن فردی الفاظ رکیک به کار برد و کمک داور بازی فریاد زد که کسی نیست جلوی اینها را بگیرد.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال خوزستان در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما گفت: از لیگ یک آمده بودیم و با توجه به بودجه مان بازیکن گرفتیم. زمان نیاز داشتیم برای هماهنگی بازیکنان جدید و کمبود امکانات و همچنین اشتباهات داوری اجازه ندادند ما نتایجی که باید بگیریم. اما در نیم فصل دوم توانستیم تیم را دگرگون کنیم و نیم فصل خوبی را پشت سربگذاریم.

او در خصوص بازی با پرسپولیس بیان کرد: قبل از بازی هم گفتم امروز اولین خواسته ام اینست که بازیکنان شجاعانه بازی کنند. با توجه به نقاط ضعف پرسپولیس به گل رسیدیم، اما اتفاقاتی که بین دو نیمه رخ داد باعث شد ما نتیجه را از دست بدهیم. وقتی گل سوم را زدیم اعتراض دروازه بان حریف به داور سمت مخالف باعث شد هواداران خیلی اعتراض کنند. در نیمه دوم کادرفنی به داور حمله کرد. از همه بدتر در زمان رفتن به رختکن فردی الفاظ رکیک به کار برد. آقای ایلدروم کمک داور بازی فریاد زد کسی نیست جلوی اینها را بگیرد. داور‌ها تمرکزشان را ازدست دادند شاید تهدید هم شده بودند. تمرکز لازم را نداشتند از آقای ناظمی انتظارم بیشتر بود. وقتی بازیکن ما را اخراج کرد بیشتر از سی متر فاصله داشته است. اگر کوپال ناظمی نزدیک صحنه بود به بازیکن ما اخطار دوم را نمی‌داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: کسی که در ویدیو‌ها کنار یاسین سلمانی و علی نعمتی بود. الان باشگاه پرسپولیس بگوید چنین چیزی نیست. آقای ایلدروم بیاید روی خط و دوربین‌های ورزشگاه را چک کنید. من فکر کنم مترجم بوده است.

پورموسوی در تعویض هایشان در دیدار با پرسپولیس گفت: بله ما سه تعویضمان اجباری و به درخواست بازیکنان بود. یکی اخراج شده بود، کاظمی مصدوم شده بود حریف بازی کرد. گله‌ای نداریم یک تیم نمی‌خواهد فیرپلی کند. ما مجبور به تعویض شدیم. سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است. من به بازیکنان اعتماد و اعتقاد دارم. وقتی بازیکنان برابر تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال اینطوری بازی می‌کنند، ما ۵ گل در دو بازی به تیم قدرتمند پرسپولیس زدیم. ما در هر دوبازی برای برد می‌رویم و دنبال فوتبال زیبا هستیم و نتیجه بگیریم و در آخر در لیگ برتر بمانیم. 

او در خصوص اینکه آیا در اینکه لیگ برتر خواهید ماند یا نه بیان کرد: امیدوارم بچه‌ها بتوانند علاوه بر فوتبال زیبا امتیاز لازم را بگیرند. ما فردا با مس رفسنجان در رفسنجان و بازی آخرمان با هوادار در اهواز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
کلا همه چی در خدمت پیروزی هست تا برسه به صدر جدول!!!! حتی برنامه فوتبال برتر با سبقه همیشگی طرفداری از پیروزی. جالبه میثاقی دنبال نفری که کنار زمین بازی استقلال هست میگرده که کیه ولی نسبت به توهین واضح یکی از عوامل کنار تیم پیروزی بین دو نیمه به کادر داوری کاملا بی تفاوت هست
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
یکی بین دونیمه ناسزا گفت و باعث شد 4 تا گل بخوریم!! پسر خوب یک فصل کامل از سوزش قهرمانی مکرر سرورتان پدر داورها را درآوردید حالا مثلا با حرف یک مترجم به داورها فشار وارد شد؟!! واقعا خحالت نمی کشید! کمی بزرگ باشید دیگه سنی ازتان گذشته.
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
اگر کمیته انضباطی به وظایفش عمل نکنه و کمیته داوران از حیثیت خودش دفاع نکنه باید در این فوتبال رو گل گرفت. کارشناسان داوری سوتهای بازی پرسپولیس را به ضرر این تیم و قضاوت بازی استقلال را به سود آن تشخیص دادند. فعلا که موذیانه سکوت کرده اند. جالبه اینطور وقتها برای خوشآمد و تسلای متخلفین یک لگدی هم به مظلوم مقتدر لیگ پرسپولیس میزنند! که مثلا نمایش بیطرفی بدهند.
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال خوزستان !!!!!!!!!!
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
بیخیال