سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌ها و برنامه‌های سازنده دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان متوقف نمی‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمامی طرح‌ها و برنامه‌های سازنده دولت سیزدهم برای این استان بدون هیچ خللی بلکه با انگیزه بیشتر و توان مضاعف دنبال می‌شود و مسیر روشن رئیس جمهور شهید بدون هیچ‌گونه تعلل، توقف و معطلی ادامه خواهد داشت.

  رضا شریفی در جلسه هماهنگی فرآیندهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان انقلابی ایشان اظهار کرد: اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات سالم انجام می‌شود و با تقسیم کار نگاه کلی حاکم بر فرآیند انتخابات و هیات اجرایی‌ به مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی مدون شده است.

وی تاکید کرد: با تداوم یکدلی، همدلی، هم افزایی و مشارکت مسوولانه و برادرانه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: انتخابات پیش رو تفاوت‌های ویژه‌ای نسبت به انتخابات برگزار شده در طول این ۴۰ سال دارد و آن این است که بعد از شهادت رئیس جمهور فقید و همکاران خدوم ایشان تکلیف ما سخت‌تر و سنگین‌تر شده است.

وی عنوان کرد: اگر کم کاری کنیم شرمنده مردم صبور و نجیب سیستان و بلوچستان خواهیم بود، مردمانی که به عملکرد تیم مدیریتی استان امیدوار هستند.

شریفی تصریح کرد: با تلاش، نیت و عمل خالصانه همکاران، مسیر شهدایمان با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر ارکان مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در انتخابات اذعان کرد: مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات را مدنظر قرار دادیم، انتخابات یک سرمایه اجتماعی است چون، که ثمره و برکت خون شهداست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در هیات حاکمه و اجرایی استان کار تیمی و گروهی با نیت خیر و نگاه توحیدی حاکم است.

وی تصریح کرد: ترازی که از خدمت و خادم جمهور در دوران ریاست جمهوری شهید جمهور معرفی شده با روی کار آمدن رییس جمهور بعدی نیز پروژه‌های توسعه ای استان ادامه پیدا خواهد کرد.

شریفی خاطرنشان کرد: با نگاه استاندار و تیم عمرانی و اقتصادی استان پروژه‌های جدید نیز در دست اقدام است که سبب رونق سفره‌های مردم خواهد شد.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.