سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدجمهور و همراهانش در روستای قوپی باباعلی مهاباد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش در روستای قویی باباعلی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

حاضران در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش که در مسجد روستای قوپی باباعلی برگزار شد، از اخلاص، ثبات عقیده و مردمی بودن رئیس‌جمهور شهید گفتند.

ماموستا اسماعیلی امام جمعه شهر گوگ تپه در این مراسم ثبات عقیده و اخلاص در عمل را از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رییسی دانست.

نظیر این مراسم و همچنین گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر با حضور اساتید و جمعی از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برگزار شد.

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد هم در گرامیداشت شهیدجمهور گفت: شهید جمهور و شهدای خدمت جزو انسان‌های پاک‌سرشت، متعهد، مؤمن و خدمتگزار بودند و با عنایت خداوند نیز شهادت نصیب آنها شد چرا که شهادت یک توفیق الهی است که قسمت هرکسی نمی‌شود.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در طول زندگی نیز همواره سعی می‌کرد به سیره شهدا عمل کند و با داشتن ویژگی‌های اخلاقی مانند اخلاص، ولایتمداری، خادم واقعی مردم بودن، امید به آینده روشن داشتن و ایمان قوی سعی داشت در تمام حوزه‌ها کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد.

حاضران در این مراسم با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند و بر تداوم راه آنان تأکید کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.