سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل آب شرب رومشکان حل می‌شود

استاندار لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان را حل خواهد کرد.

 ابوطالب شفقت در شورای اداری رومشکان تامین آب را مهمترین دغدغه مردم منطقه عموان کرد و گفت: پیشنهاداتی برای پمپاژ آب رودخانه سیمره و جابجایی سهم‌بری سد سیمره و معشوره مطرح شد که باید از طریق مکاتبه با وزیر محترم نیرو پیگیر شویم.
استاندار لرستان گفت: جاده ترانزیتی که استان خوزستان را به کرمانشاه متصل می‌کند پرتردد است که باید برای با تامین ۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان حل می‌شود
استاندار لرستان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان مشکل آب شرب رومشکان حل خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری رومشکان اظهار کرد: با توجه به استعداد بالای کشاورزی این منطقه تامین آب مهمترین دغدغه مردم رومشکان است.
وی افزود: پیشنهاداتی برای پمپاژ آب رودخانه سیمره و جابجایی سهم‌بری سد سیمره و معشوره شد که باید از طریق مکاتبه با وزیر محترم نیرو پیگیر شویم.
استاندار لرستان گفت: جاده ترانزیتی که استان خوزستان را به کرمانشاه متصل می‌کند پرتردد است که باید برای ساماندهی و تعریض آن از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور تامین اعتبار شود.
شفقت گفت: حریم جاده‌ها در این منطقه به‌گونه‌ای است که زمین‌های کشاورزی منطقه را از بین می‌برد و باید مطالعات جدید انجام و تجدید نظر شود.
وی به تپه‌های باستانی داخل شهر چغابل هم اشاره کرد و افزود: طی پروتکلی با ایجاد تفاهم بین شهرداری و میراث فرهنگی این دو تپه تاریخی در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

برچسب ها: آب شرب ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.