سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش زنده مرحله نهایی مسابقات بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا

صداوسیمای گلستان دیدار دوم از مرحله نهایی رقابت های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را به صورت زنده به سمع و نظر طرفداران این رشته ورزشی رساند.

صداوسیمای گلستان دیدار دوم از بازی‌های سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، بین تیم‌های شهرداری گرگان و تامیل نادو هند را به صورت زنده تقدیم بینندگان همیشه همراه کرد.

 این دیدار از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا که در قطر در حال برگزاری است و تیم شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران، موفق شد بازی دوم خود در دور گروهی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و صدا و سیمای گلستان این دیدار را به طور کامل پوشش داد.

 شهرداری گرگان در دومین بازی خود از این مرحله، به مصاف تیم تامیل نادو هند رفت و در پایان با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱ پیروزمیدان شد.

مرحله نهایی دومین دوره مسابقات بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا در دوحه قطر با حضور ۸ تیم آغاز شد در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های الریاضی بیروت لبنان، شهرداری گرگان به عنوان نماینده ایران، ساجس (الحکمه) لبنان، الکویت کویت، المنامه بحرین، الکاظمه کویت، امیل نادو هند و آستانه قزاقستان حضور دارند و در ۲ گروه رقابت می‌کنند.

دو تیم برتر این مسابقات به بیست و نهمین دوره جام باشگاه‌های بسکتبال آسیا ۲۰۲۴ در دبی امارات راه خواهند یافت. احسان ربیعی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

برچسب ها: بسکتبال ، پخش زنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.