سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط صنعت و دانشگاه راهکاری برای حکمرانی مردم در اقتصاد است

دستیار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه می‌تواند یکی از راه‌های توسعه اقتصادی و به معنای واقع منجر به رشد حکمرانی مردمی شود و جهش تولید را به همراه داشته باشد.

عباس نورا در نشست با مسول دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه و جمعی از اساتید دانشگاه که در محل واحد تولیدی لوله حجت امین زاهدان برگزار شد، بر نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در توسعه اقتصادی اشاره و بیان کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه راهکاری برای توسعه اقتصادی بوده و بر حکمرانی مردمی در امر اقتصاد تاثیر مثبتی ایفا می‌کند.

وی افزود: با توجه به سرعت تولید علم در دنیا و ظهور و تولد فناوری‌های جدید، این نخبگان و دانشگاهیان هستند که با نسخه‌های علمی می‌توانند جلوی مرگ زودرس تولید را گرفته و رونق و جهش بیش از پیش را در عرصه صنعتی ایجاد کنند.

دستیار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: با ارتباط صنعت با دانشگاه و پیشروی مناسب و معرفی الگو‌های موفق در این زمینه باید شاهد این باشیم که در هر واحد تولیدی نخبگان و دانشگاهیان پا به عرصه گذاشته و نقش آفرینی کنند و قطعا این موضوع هدر رفت سرمایه نیست و به معنای واقع سرمایه گذاری واقعی است.

وی گفت: انجمن‌های تخصصی در حوزه صنایع و معادن و مدیران واحد‌های صنعتی و معدنی باید در حکمرانی مردمی نقش اصلی را ایفا کرده و این ارتباط را مستحکم کنند تا با توسعه صنعتی تولید افزایش پیدا کرده و اشتغال پایدار ایجاد و چرخه اقتصادی در سیستان و بلوچستان به نفع مردم به چرخش در بیاید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.