سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بحران آب مشهد اولویت دولت سیزدهم بود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مدیریت بحران آب در دومین کلانشهر کشور و افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب از اولویت های دولت سیزدهم در مشهد است.

حسین اسماعیلیان با اشاره به اینکه اکنون طرح های بسیار مهم در حوزه آب و فاضلاب مشهد در حال اجرا است، گفت: با توجه به خشکسالی های چند سال اخیر و تنش بسیار شدید آبی مشهد اقدامات ارزنده، مهم و ماندگاری توسط دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب این شهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: اجرای عملیات اصلاح شبکه خطوط انتقال آب به طول ۳۲۷ کیلومتر و حفر ۲۷۶ حلقه چاه برای تامین آب شرب مشهد از آن جمله است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: با حمایت های وزیر نیرو در دولت سیزدهم، پروژه اجرای ۲۸۷ کیلومتر خطوط انتقال و تکمیل ۹۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب نیز با موفقیت اجرا و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: در بخش فاضلاب نیز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و یک باب تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز اجرا شده است.

اسماعیلیان گفت: عملیات اجرایی سه تصفیه خانه فاضلاب با حجم تصفیه ۱۶۴ هزار مترمکعب در شبانه روز نیز در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در دولت سیزدهم بیش از ۴۴ هزار انشعاب فاضلاب نیز نصب شده که نقش بسزایی در استفاده مجدد از آب و حفظ محیط زیست و منابع زیر زمینی خواهد داشت.

برچسب ها: خشکسالی ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.