سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات گازرسانی به فاز سوم طرح مسکن جوانان روستای صرم آغاز شد

فرماندار شهرستان کهک با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به فاز سوم مسکن جوانان روستای صرم در استان قم، گفت: با اهتمام دولت سیزدهم این طرح بعد از ۱۳ سال وقفه ازسرگرفته شد.

علی رضا گلچین پور ، گازرسانی به اراضی فاز سوم مسکن جوانان روستای صرم را از مصوبات سفر استاندار قم به شهرستان کهک یاد کرد و گفت: این طرح به طول سه هزار و ۶۰۰ متر در حال اجراست.

فرماندار شهرستان کهک  بیان کرد: با اجرای این طرح، ۲۵۰ خانواده از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فرماندار کهک با تاکید بر سرعت در اجرای طرح گازرسانی به مسکن روستایی صرم، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح فوق تا ۱۵ روز آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

گلچین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح احداث مجتمع ادارات این شهرستان، گفت: برای تخصیص زمین جهت احداث مجتمع ادارات و همچنین مجموعه تفریحی، فرهنگی ورزشی شهرستان کهک تعاملات خوبی با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته‌است.

فرماندار شهرستان کهک  همچنین وضعیت احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن در این شهرستان را موردتوجه قرار داد و افزود: ۱۰۰ واحد مسکونی در دست احداث این شهرستان از پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد برخوردار است و طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان تابستان سال جاری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم واقع شده و دو بخش مرکزی و فردو و دارای ۱۸ روستاست که ۱۰ روستای آن جزء بخش مرکزی و هشت روستا نیز جزء بخش فردو است.

تمام روستا‌های شهرستان کهک دارای سکنه و شورا و دهیاری است.

جمعیت ثابت این شهرستان حدود ۴۰ هزار نفر و جمعیت شناور و متغیر آن بیش از ۸۰ هزار نفر برآورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.