سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر بجنورد

معاونت عمرانی شهرداری بجنورد گفت: امسال برای روکش و آسفالت معابر مرکز استان ۲ هزار و ۷۰۰ تن قیر از محل منابع دولتی اختصاص می‌یابد که نقش مهمی در بازسازی آسفالت خیابان‌ها دارد.

 مسعود نیکبخت گفت: قیر تامین شده امسال برای آسفالت ۳۶۰ هزار مترمربع از معابر بجنورد خواهد بود و این میزان قیر معادل بیش از ۳۰ دستگاه تانکر است.
وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر بجنورد شامل تمام مناطق حاشیه و مراکز اصلی شهر، معابر پر رفت و آمد آسفالت می‌شود که اتمام آن ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار می‌طلبد.
معاونت عمرانی شهرداری بجنورد افزود: ۴۰ هزار مترمربع از معابر این شهر از ابتدای امسال تاکنون آسفالت شده که برای این میزان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی کمبود اعتبار را از مهمترین دغدغه‌های اجرای آسفالت معابر بجنورد عنوان کرد و گفت: امسال سهم تعهدات در بهسازی معابر را نسبت به سال گذشته ۲ برابر کردیم که این مهم نیاز به تخصیص به موقع اعتبارات دارد.
معاونت عمرانی شهرداری بجنورد ادامه داد: اعتبار امسال جهت اجرای آسفالت و لکه گیری معابر ۷۰۰ میلیارد ریال است که با اولویت معابر با دسترسی بالا بهسازی می‌شوند و بخش عمده از تمرکز شهرداری در توزیع عادلانه خدمات به بهسازی معابر در محلات کم برخوردار متمرکز خواهد بود.

برچسب ها: آسفالت ، قیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.