سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرابی پل بر اثر طغیان رودخانه ارتباط ۱۲ روستای مرزن‌آباد چالوس را قطع کرد

بخشدار مرزن‌آباد از تخریب پل "واسپول" به علت بارندگی شدید و طغیان رودخانه خبر داد.

محمدرضا محمدحسینی گفت: بارندگی شدید شب گذشته سبب طغیانی شدن رودخانه و در نتیجه تخریب پل واسپول در این دهستان شد.

وی اظهار کرد: این پل نقطه اتصال ۱۲ روستای این دهستان بوده که شب گذشته تخریب شده و با اینکه ظهر امروز به ترمیم آن اقدام و تردد اهالی این روستاها برقرار شد، حوالی ساعت ۱۸ گزارش شد رودخانه واسپول طغیان کرده و دوباره این پل تخریب شده است.

بخشدار مرزن‌آباد گفت: پلی که نقطه اتصال این روستاها بوده پس از سیل ۲ سال گذشته به طور موقت برای رفت و آمد اهالی ساخته شد که با بارندگی شب گذشته تخریب شد.

محمدحسینی افزود: با گذشت این سال‌ها هنوز پل واسپول به طور اساسی ساخته نشده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این دهستان آن است که با هر بارندگی و طغیانی شدن رودخانه این پل تخریب شده و آنان برای رفت و آمد دچار مشکل می‌شوند.

بخشدار مرزن‌آباد برای تکمیل پل نیمه‌کاره واسپول خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی مسوولان شد و تاکید کرد: طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس، تکمیل این پل نیازمند حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

محمدحسینی ابراز امیدواری کرد : با تلاش‌های بدون وقفه پیمانکاران و دیگر مسوولان نهادهای مرتبط به زودی پل تخریب شده واسپول ترمیم و ارتباط اهالی این روستاها با مرکز بخش برقرار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.