سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ واحد صنفی متخلف در ایرانشهر شناسایی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: تخلف عرضه خارج از شبکه برای یک شرکت توزیع کننده گاز مایع در این شهرستان باعث تشکیل پرونده و شناسایی ۹ واحد صنفی متخلف توزیع کننده گاز مایع دیگر شد.

احسان مرادی   بیان کرد: با برنامه ریزی اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در انجام گشت مشترک نظارتی با حضور رئیس اداره استاندارد، نماینده اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان واحد بازرسی اداره صمت، شرکت‌ها و واحد‌های توزیع کننده گاز مایع، مورد بازدید قرار گرفتند.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای یک شرکت موزع گاز مایع به علت عرضه خارج از شبکه پرونده تخلف تشکیل و تعداد ۹ واحد صنفی متخلف توزیع کننده گاز مایع شناسایی و برای این واحد‌ها پرونده تخلف تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی گفت: شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت موضوع توسط کارشناسان پیگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.