سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم یادمان شهید جمهور در استانداری هرمزگان

مراسم بزرگداشت و یادمان شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه مردم بندرعباس در این مراسم گفت: خداوند به شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی این عزت را داد که محبوب مردم شود، چنانکه در تشییع پیکر او نمایندگان بیش از ۷۰ کشور حضور یافتند و به او ادای احترام و تعظیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده افزود: این جمعیت زیادی که برای تشییع شهید رئیسی آمدند و همچون ابر برای رئیس جمهور گریه می‌کردند یکی از دلایلش تقوای آیت الله رئیسی بود.

وی با اشاره به جایگاه مهم ولایت فقیه در اقتدار کشور گفت: با اینکه کشور در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان است، اما نگرانی در کشور وجود ندارد چرا که همه ما دلگرم به ولی فقیه هستیم که همچون ستون و عمود خیمه موجب اقتدار و عزت کشور است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست و رئیس جمهور شهید همیشه در حال خدمت و گره گشایی از کار مردم بود گفت: تشییع باشکوه این شهیدان، تعجب دوست و دشمن را برانگیخت این نشان می‌دهد هر کس با خدا معامله کرد خدا عزت و محبوبیت و ماندگاری را به او عطا می‌کند.

استاندار هرمزگان نیز گفت: شهادت آیت الله رئیسی یک مصیبت بزرگ بود، اما برکت خون این شهدا موجب انسجام ملی و برجسته شدن ارزش‌های اصیل انقلابی مانند، مردم محوری، عدالت محوری و حمایت از محرومین را بدنبال داشت.

مهدی دوستی افزود: همه ما مدیران نیز تلاش می‌کنیم با ادامه راه شهید آیت الله رئیسی بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

در پایان این مراسم، اعضای شورای اداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور بر مزار شهید گمنام در دومین سالگرد تدفین این شهید، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.