سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت ۱۰۱ میلیارد ریالی قاچاقچی شمش طلا

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت ۱۰۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی طلا خبر داد.

حمیدرضا کیوانفر گفت: پرونده قاچاق سه عدد شمش طلا به ارزش ۹۷ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی افزود: با توجه به جاساز شمش‌ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای این شمش ها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
کیوانفر گفت: همچنین متهم به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل جریمه و در مجموع متهم به پرداخت ۱۰۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی در هنگام گشت زنی از داخل کنسول یک دستگاه خودرو سه عدد شمش طلا ساخت کشور امارات را به ظن قاچاق کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
 
جریمه موسسه خدمات درمانی برای دریافت هزینه مازاد بر تعرفه از بیماران
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از جریمه نقدی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی موسسه خدمات درمانی و پزشک متخلف به دلیل گرانفروشی خبر داد وگفت: با شکایت شاکیان خصوصی پرونده این موسسه درمانی و پزشک متخلف برای دریافت هزینه مازاد بر تعرفه به ارزش ۵۷۱ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

وی گفت: پزشک متخلف علاوه بر پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال در حق شاکی به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و موسسه درمانی را علاوه بر پرداخت ۳۷۱ میلیون ریال در حق شاکیان به پرداخت ۳ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی موسسه درمانی و پرونده پزشکی پزشک متخلف محکوم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.