سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنور:

کار‌های روی زمین مانده زیاد است

منتخب مردم در مجلس دوازدهم گفت: کار‌های روی زمین مانده زیاد است، اما وقت و منابع محدود است.

مجتبی ذوالنور منتخب مجلس دوازدهم اظهار کرد: مؤثر‌ترین رکن که می‌تواند در افزایش اعتماد مردم نقش آفرینی کند، مجلس است. انتخابات مجلس پیام‌های مهمی را از طرف مردم داشت. آن‌هایی که رای دادند و آن‌هایی که رای ندادند پیام خود را به نمایندگان مجلس رساندند.

ذوالنور افزود: هئیت رئیسه باید مجلس را در مسائل مهم زیرساختی و اولویت‌دار قرار دهد. خواسته‌ها و آرزوی انسان‌ها زیاد است. کار‌های روی زمین مانده زیاد است، اما وقت و منابع محدود است.

وی با اشاره به اینکه هنر دولت و مجلس آن است که منابع را متناسب با اولویت‌دار‌ترین مشکلات تقسیم کنند، بیان کرد: آیا مجلس یازدهم نمی‌توانست بهتر باشد. باید تغییر ایجاد کنیم تا اهداف و برنامه‌های جدید را.ریل‌گذاری کنیم.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: اگر مردم ببینند خروجی مجلس در زندگی آن‌ها اثرگذار است، قطعا پیش از پیش به میدان می‌آیند.

وی با بیان اینکه مشکلات ما زیاد است و باید در جهت رفع آنها قدم برداریم، اظهار کرد: چرا ما نمی‌توانیم قیمت ارز را تثبیت کنیم و ارزش پول ملی را حفظ کنیم؟ آیا مجلس و دولت نمی‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

ذوالنور گفت: تا زمانی که دولت را رقیب خود ببینیم، مشکلات مردم حل نمی‌شود، ما باید به رفع مشکلات مردم بپردازیم. بیشتر از جلسات علنی باید جلسات غیرعلنی داشته باشیم تا به شکلی جدی‌تر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: باید کاری کرد که مردم رغبت از دست رفته‌شان باز گردد. نباید فرافکنی کنیم و بی‌عرضگی‌های خود در جهت رفع مشکلات مردم را به تحریم‌ها گره بزنیم.

برچسب ها: مجلس دوازدهم ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.