سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه ارتباطی ۲۴.۸ کیلومتر از محور مهاباد_ بوکان روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون در مجموع ۲۴.۸ کیلومتر روکش آسفالت در محور برهان جاده مهاباد_ بوکان انجام شده است.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور برهان در دستور کار اداره‌کل قرار دارد، گفت: تاکنون در مجموع ۲۴.۸ کیلومتر روکش آسفالت در این محور انجام شده که ۴.۸ کیلومتر با اعتباری بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان مربوط به حوزه استحفاظی بوکان است و برای آسفالت ۴ کیلومتر دیگر نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

وی اضافه کرد: در ادامه این طرح در ۲۰ کیلومتر از ۳۲ کیلومتر حوزه استحفاظی مهاباد شانه‌سازی انجام شده و این عملیات به صورت مداوم ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سه‌راهی برهان ۳۲ متر نیوجرسی مفصلی و تابلو و علائم طی سال نصب شده، افزود: با توجه به اینکه پیچ قره‌بلاغ یک نقطه حادثه‌خیز محسوب می‌شود در ورودی و خروجی این پیچ چراغ چشمک‌زن و چشم‌گربه‌ای و علائم هشدار‌دهنده نصب شده است.

دست‌نشان با بیان اینکه در پیچ تند حادثه‌خیز درمان یک دستگاه پیکور برای تعریض محور مستقر شده، تصریح کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی پارسال کناره دهنه پل‌ها دپوی خاک ریخته شده تا مانع برخورد وسیله نقلیه به ابنیه فنی و بروز خسارت به وسایل نقلیه شود.

وی در ادامه گفت: نصب ۴ چراغ چشمک‌زن، ایجاد یک سرعت‌کاه در مسیر فرعی قمطره و نصب ۴ تابلو محدودیت سرعت بالای ۷۰ در کل مسیر برهان از دیگر اقدامات انجام شده در این مسیر توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل استان در راستای ایمنی تردد‌های جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای عملیات ریسه‌خاکی در نقطه حادثه‌خیز پیچ برهان، نصب ۴ تابلو محدودیت سرعت در کل مسیر، شانه‌سازی، اجرای چراغ چشم گربه‌ای در تقاطع قمطره و پیچ برهان، نصب گاردریل در پیچ قره‌بلاغ از جمله برنامه‌های این اداره کل برای اجرا در روز‌های آینده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.