سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین گوشت مرغ در بازار مازندران

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت:هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ در بازار مازندران نداریم.

جعفری معاون بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران با تاکید براینکه هیچ مشکلی در تامین گوشت مرغ در بازار استان مازندران وجود ندارد، گفت: بخشی اعظم مرغ بازار تهران و تعدادی از استان‌های کشور به همت تولیدکنندگان مازندرانی تامین می‌شود.

او به پیشتازی تولید کنندگان استان در بحث تامین مرغ مازندران و استان تهران اشاره کرد و افزود:براساس گزارش انجمن کشتارگاه‌های استان تا به امروز ۲۲۳ هزار و ۷۱۷ کیلوگرم مرغ به میادین تهران، ۷۵ هزار و ۴۵۵ کیلو گرم مرغ به فروشگاه‌های تهران ارسال شد.

جعفری مجموع مرغ آماده طبخ ارسالی به تهران را ۲۹۹ هزار و ۱۷۲ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: همچنین ۳۰۱ هزار و ۳۹۰ قطعه مرغ زنده به کشتارگاه‌های تهران ارسال شده است.

او افزود: مجموع گوشت مرغ ارسالی به تهران ۹۶۲ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم می‌باشد.

جعفری از توزیع گوشت مرغ با احتساب قطعه بندی و کاله استان مازندران به میزان ۳۸۱ هزار و ۴۳۵ کیلوگرم در سطح استان خبر داد و گفت: علاوه بر آمار فوق از طریق فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش و زنجیره گلستان نیز مرغ آماده طبخ در استان توزیع می‌شود.

او میزان گوشت مرغ آماده طبخ ارسالی به سایر استان‌ها را ۵۸ هزار و ۲۰۱ کیلو گرم اعلام کرد و افزود: ۴۰ هزار و ۹۹۶ قطعه مرغ زنده به استان سمنان ارسال شد.

برچسب ها: توزیع مرغ ، گوشت مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.