سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شستشوی ۶۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در شهرستان کردکوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از شستشوی ۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در سال گذشته با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب در شهرستان کردکوی خبر داد.

رحیمی در ادامه ۱۷۹ مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات، بازرسی ۱۲۵۷ مورد منهول فاضلاب و مه پاشی ۴۴۰ منهول فاضلاب در سطح شهرستان کردکوی به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب را از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب در این شهرستان عنوان کرد.

 رحیمی ادامه داد: ۴۳ مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب، ۶ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب، ۱۶ مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی ۷ فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ادامه در خصوص عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در حوزه آب گفت: تعویض ۳۹۷ فقره کنتور خراب و فرسوده، ۲۰ فقره جابه جایی کنتور، رفع گیر و نشتی ۱۴۴ فقره کنتور‌های مشترکین و تعویض ۳۴ مورد انشعابات فرسوده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

این مقام مسئول افزود: رفع ۷۰۷ مورد اتفاقات انشعاب، رفع ۳۰۰ مورد اتفاقات شبکه و خط اتقال آب شرب، استانداردسازی ۱۲۰ مورد انشعاب و مرئی نمودن ۱۸ مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر فعالیت‌های این امور در سال گذشته بوده است.

 رحیمی  بیان کرد: حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه آب شرب، انجام عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ۹ حلقه چاه، اصلاح و توسعه بیش از ۱۹۰۰ متر شبکه آب شرب از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت مذکور بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان گفت: انجام ۲۱ هزار و ۵۰۰ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی ۴۵ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۱۴۰۲ در شهرستان کردکوی عنوان کرد.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، انشعاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.